Textil kirakó

Amikor a kisfiamat vártam, elég sok anyagot vásároltam, mert én készítettem el az ágyneműit és lepedőit. Aztán úgy alakult, hogy egyiket sem használtuk, mert együtt alszunk. Olyan kedves mintái vannak a lepedőnek elkészített anyagnak, hogy úgy döntöttem, készítek belőle valami hasznosabbat. Így született meg az állatos textil kirakó, melyet teljes egészében kézzel varrtam. 
Az állatok és a napocska tépőzárral ragaszkodnak a vidám dimbes-dombos háttérhez, a kisfiam pedig nagyon élvezi, hogy oda teszi őket, ahová csak szeretné.
Szólj hozzá!

