Az én Toszkána kendőm

Internetes kalandozásaim során, a Barka fonal honlapján rátaláltam erre a csodálatos kendőre. Egy ideig nem hittem, hogy meg tudom csinálni, jó párszor el is kezdtem, de mindig lebontottam. Ahhoz túlságosan tetszett, hogy enélkül maradjak, így két hete ismét belevágtam, és miután még néhányszor jól áttanulmányoztam a mintát, végre sikerült megkötnöm. 
Igazából nem is volt olyan nehéz, mint amilyennek  tűnt, és hamar el is készült. 
Mindenkinek, akinek tetszik, csak ajánlani tudom, hogy készítse el, mert szerintem igazán megéri, lesz egy egyedi, nagyon szép kendőd, olyan, ami nem jön veled szembe az utcán. 🙂

Reklámok

Szólj hozzá!

