Alkoss a konyhában gyorsan és finomat, joghurtos desszert

Nem tudom, te hogy vagy vele, de én  néha szeretek gyorsan finomat összeütni a családnak. A gyerekek is segíthetnek az elkészítésben, ha szeretnek például darabolni, és habot verni. Amennyiben szereti a család a tejszínt, joghurtot és a gyümölcsöt, akkor íme egy egyszerű és gyors recept:

2013-01-19 20.51.55

Hozzávalók:

1 nagy natúr joghurt

3 kis gyümölcsös joghurt (én barackosat használtam)

2 db. nagy őszibarack

2 dl. tejszín

1 csomag étkezési zselatin

porcukor

babapiskóta

Elkészítése: A joghurtokhoz add hozzá a porcukrot és a zselatint, és főzd össze, de ne forrald. Tedd félre, hogy hűljön. Ezután a tejszínt verd fel  kemény habbá, és darabold fel a barackot kis kockákra. Ha már a zselatinos joghurt nem annyira meleg, add hozzá a darabolt gyümölcsöt és óvatosan adagold hozzá a tejszínhabot. Én egy kalács forma sütőt kibéleltem frissen tartó fóliával, és beleöntöttem a masszát, majd a tetejét kiraktam babapiskótával. (De javaslom, hogy inkább az aljára rakd a babapiskótát, mert akkor jobban megpuhul) Ezután tedd legalább 3 órára a hűtőbe. Különben bármilyen gyümölccsel elkészítheted! Ez már ízlés dolga.

Jó étvágyat hozzá! 🙂

Reklámok

Szólj hozzá!

