Kétarcú rongyi baba

2011-ben, karácsony előtt két hónappal született meg a párom keresztlánya. Neki készítettem ezt az alvós babát melynek két arcot is  hímeztem. Az egyiken ébren van,a másikon már édesen alszik.
image

image

Nem szerettem volna kitömött babát készíteni, hiszen Hanga még nagyon kicsi volt. Az ötletet a kisfiam rongyija adta. A baba teste polàr anyagból készült. Csak a kezeit és a lábait tömtem ki egy kis tömőanyaggal.
Nagyon jó volt megvarrni,egyáltalán nem kellett hozzá sok idő,pedig kézzel varrtam. Ami viszont nagyon fontos, ha ilyen kicsi gyerekeknek csinálunk babát, az, hogy a haját nagyon erősen varrjuk a fejhez.
A fényképek minőségéért elnézést kérek, de mivel màr elajándékoztuk, nem tudok újat készíteni.

Reklámok

Szólj hozzá!

