Esős napokra- otthoni kincskeresés

Megosztok veletek egy otthoni kincskeresős, családi időtöltést, melyet a napokban játszottunk kislányunkkal Vivussal! Tulajdonképpen az alap ötletet Ő adta, csak én egy kissé felturbóztam. A lényege tulajdonképpen a lakásban bárhol elrejteni valamit, melyet a kincskeresőnek kell megtalálni a rajzolt térkép alapján. Tekintettel arra, hogy kislányom most első osztályos, gondoltam a kellemest a hasznossal összekötöm, és a térképolvasáson túl, gyakorlunk egy kis olvasást, és matematikát is. A  kis papírfecnikre,szótagokat írtam fel, melyeket  nem sorrendben rejtettem el, amelyekből neki össze kellett rakni egy értelmes, szót vagy mondatot. Persze, egyik pontból a másikba eljutni, annak a feltétele az volt, hogy meg kellett oldani egy matematika feladatot.  A  térképet persze úgy rajzoltam meg, hogy pontosan lehessen tudni, merre kell a lakásban haladni, honnan induljon, hány papírfecnit kell megtalálni. Általában az utolsó pontnál valami kis finomságot is tettem, hogy a megoldott feladat sikerélményén túl megfogható jutalom is legyen! Természetesen ezt a játékot a szabadban még jobb játszani! Próbáljátok ki! Jó szórakozást 🙂

2012-09-22 11.46.01

Szólj hozzá!

