Tavaszi ujjfestős ötletek

Mi most éljük a színezős korszakunkat, amelyet leginkább a falaink bánnak, ezért vettem ujjfestéket- amit el is tudtam volna készíteni, ha egy kicsit okosabb vagyok :)- és gyűjtöttem néhány inspiráló képet is, amivel a kicsik is alkothatnak nagyokat!

Vattapamacsokat is ragaszthattok a báránykákra! Forrás
Ennek az anyukák is örülnének! Forrás
Szerintem ennek is. Maszkolószalag és festővászon. Miután megszáradt, csak húzd le a ragasztószalagot, és előbukkannak a betűk fehéren. Forrás
Színes tulipánok, a szárukat zöld papírból vágták ki, és felragasztották a papírra. Forrás
Rajzold elő a szivárványt, és hagyd, hogy játékosan tanulja a színeket a kis lurkó, amikor saját maga az ujjával kitölti a színeket. Forrás
A tenyérlenyomatokat vágjátok ki, ragasszátok fel egy kartonra, alájuk ragasszatok felhőket,amiket tapinthatóvá tehettek egy kis vattával. Forrás
Virágok egy kis verssel. Forrás
Reklámok

One thought on “Tavaszi ujjfestős ötletek

Szólj hozzá!

