Nyomtatható ajándékötletek anyák napjára

Sokat gondolkodtam, hogy milyen ajándékötleteket osszak meg veletek anyák napja közeledtével, amiket a kisebbek is el tudnak készíteni, végül úgy döntöttem, hogy készítek egy válogatást azokról a nyomtatható ötletekről, amelyeket találtam. Magyar nyelvű ugyan nincs benne, de jó támpontot adhatnak egy új ajándék megszületéséhez.

Innen tölthetitek le.
Te és én könyvecske, itt találjátok.
Forgatható ajándék, innen tölthetitek le.
Nyomtatható kuponfüzet, ezeket mindig is nagyon kedveltem 🙂
Remek ötlet azoknak a gyerekeknek, akik szeretnek ragasztani, vágni és hajtogatni.
Minden anyukának jár egy kis pihenő és kényeztetés!
Szerintem, ha lefordítjátok, vagy kitaláltok mondatokat, amiket a gyerekek folytathatnak, ezt ti is meg tudjátok csinálni. Igazából kinyomtatni sem muszáj, de ide tettem, mert tetszik az ötlet.
Ez a kis képeslap egy rajzot is rejthet.
Színezés után akár laminálhatjátok is az oklevelet.
Reklámok

Szólj hozzá!

